7/07/2009

Phase 1

Minggu lepas adalah minggu yang sangat mengejutkan. Life-changing moments bak kata orang kampung aku. wah,wah!
Parents bulan datang jumpa parents aku. Hurm, merisik ke? Merisik la tu kan,kan? merisik ke? wah wah wah! wah lagi!
Aku pun jumpa jugak parents dia. Alhamdulillah (ececece~) parents dia berkenan. Itu bulan kata la. Bukan mak bulan cakap depan-depan aku. Parents aku pun nampaknya berkenan sangat la dengan bulan tu. 
Family dia yang lain pun adik-beradik apa semua ok. Family aku pulak, adik-beradik, nenek, sedara-mara aku pun semua kata molek sangat.
Ayah bulan kata, dah boleh masuk phase 2 dah ni. Wah~!!!! hahahaha. Masing-masing excited. LOL. Ok nanti dia masuk meminang, aku bagitau. suka suka :)
 
Nota kaki:
-kemungkinan aku dan bulan akan menikah adalah sangat tinggi. wowowo~ Kalian doakan kami semoga dipermudahkan segala urusan dan jodoh berpanjangan,ok? amin.

No comments:

Post a Comment