7/29/2009

ini entri seriussss....

sekarang saya tengah siapkan assignment baru boss bagi. sambil tunggu documents siap print, dengan tangan hitam ganti ink printer tadi, saya main main buat blog ni. cun kan? barulah menghargai masa namanya. target saya untuk part 1 ni kalau saya tak dapat outstanding, saya mogok tak nak makan jajan 5 jam. mampuslah apa nak jadi pun. macam ada orang kisah (hahaha?) idea tengah melimpah limpah ni. assessment next week kalau boss tak puji kerja saya, saya patahkan spek mata dia. berhempas pulas saya buat assignment ni, tak pernah pernah saya rajin macam ni sekali.

tadi call SIRIM. boleh tahan banyak juga buku saya suruh diaorang tu cari. ada dekat 17 buku agaknya. nak belinya satu je. kopak duit saya. buku mahal nak mampus. rasa macam makan 10 set big mac. celaka. ni sapa nak ganti balik duit saya beli buku ni? boss nak ganti ke? tengok-tengok dompet dah makin menyusut duit saya. apa cerita pula ni? ada toyol ke apa ni.

isk.

No comments:

Post a Comment