8/10/2009

Tunangan Orang

ehem.ehem.ehem.
aku secara rasminya telah bertunang. korang memang kena tengok muka control malu+blushing+gatal bulan masa kat rumah aku. kiyyuttt. jari aku dah ada cincin! HAHAHAHA.
lepas jadi tunang orang, aku rasa aku penyabar sikit kot. sebab aku malas nak bergaduh benda-benda remeh. buat sakit kepala otak je. orang kata, tunang ni darah manis. banyak dugaan. aku pun tak tahu darah manis ni macam mana orang cakapkan. apa maksud dia? nyamuk suka? semut suka? XD serius aku tak tau. banyak dugaan? oh, minta dijauhkan.aku dah letih nak bergaduh dengan sapa-sapa. cukup la ada satu kes yang hampir berjaya menggoncang hubungan aku dengan bulan (wahhh! menggoncang siot.) Itupun sebelum bertunang kot. ntah tak ingat. abaikan. tak penting pun.
lepas bertunang kena fikir pasal kahwin pulak, insyaAllah aku kahwin hujung bulan 5 tahun depan cuti sekolah. duit tak cukup lagi ni.hahaha. pening la kepala aku bila fikir duit kena keluar. macam air paip. lajuuu je bila aku buat budget. nampak macam bodoh je benda-benda nak kena beli, tapi harga diaaa..mak aihh! muntah darah aku. hari tu ada bincang dengan bulan pasal budget ni. pening wehh kepala bila fikir pasal budget. ye lah, taknak la aku melebih-lebih,kan? cousin aku suruh gi bandung, cari kad and barang-barang kat sana. kat sana banyak choice, murah pulak tu. kat sini aku pergi survey-survey dulu, semeter french lace sampai 400-500. haihhh! ingat aku ni anak warren buffet ke apa?
aku pergi bridal boutique aritu masa nak survey pakej tunang, survey sekali pakej kahwin. adalah 3 kedai aku pergi, 2 kedai aku memang dah reject. buruk gila baju-baju dia. malas nak letak nama kedai tu kat sini. lepas 3 kedai aku dah letih dah. nanti-nantilah fikir pasal kahwin.
Aku lately malas nak update blog. malas nak tulis. serius malas. padahal bukan ada kerja pun sangat. tapi memang rasa macam malas. lagi-lagi nak tulis panjang-panjang cam novel lagi.iskk..baik aku main farm town. tapi, ini tetiba aku rasa nak menulis ni. itu pun bukan pasal apa pun, saja nak suruh sesiapa yang dah bertunang atau kahwin share, apa dugaan yang korang kena masa bertunang tu? aku takut lah. =(
p/s:
aku tunangan orang? LOL.

No comments:

Post a Comment