10/23/2009

humph....



kalau saya tak kisah pasal career development salah ke?

tak kan? kan kan kan?
kalau dalam career aspiration saya nak tulis menternak lembu pun tak salah kan?
sesetengah orang, yelah, cita-cita dia nak jadi seseorang yang besar dalam company.
tapi kalau saya sebenarnya cukuplah sekadar nak datang kerja untuk dapat gaji, untuk saya jalan-jalan satu dunia. tak salah kan?
saya bukan jenis lahap kerja.
orang selalu lupa, kita kerja untuk hidup.
untuk memenuhi keperluan.
tapi sesetengah orang dah jadikan kerja sebagai hidup.
dan berharap orang-orang sebelah , tepi , kiri kanan pun jadi macam dia.
crap lah semua ini.
boss, i am here to have fun and make money to have fun.
bukannya nak tension fikir tentang assessment dan rating.
masa tertekan dah lepas.
tu semua waktu saya belajar dulu.
sekarang masa untuk bergembira dan lupakan semua formula.
Y to the E to the A to the Y.

yeay!
eh. sebulan lebih lagi saya nak kahwin.

double yeay!
yeay-yeay!


No comments:

Post a Comment